tisdag 17 februari 2015

Nedåt igen...


Invägning igen och det visar sig minskat 1 kilogram (egentligen ännu mer), men jag försöker vara realistisk nu när läget är som det är med mitt mående. Så nu saknas en minskning på 0.5 kg för att nå delmål 4. Känns bra vill jag lova!

Idag har jag varit uppe ohyggligt tidigt närmare bestämt 04:00 och en hel kvart innan klocka egentligen skulle ringt. Dags för öppning idag med andra ord! Så Skrutten och jag fick åka till arbetet och dagen rusade snabbt förbi, dessvärre hittade huvudvärken mig. Fast jag tror det beror på att jag inte äter så mycket än och det tar ju kraft/energi att arbeta.

Tur att jag är ledig imorgon! Och då ska jag skämma bort mig själv! Dessutom ska jag köpa ett par nya byxor för nu har jag inte ett helt par knappt och detta är ett undantag från "Inte köpa kläder förrän målvikten är nådd", men jag vill inte gå med rumpan bara i denna kyla ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...