onsdag 18 februari 2015

Mums...


Förra veckan fick jag en sk "LOPPIblogbag" fylld med en massa härligheter. Det var precis vad vi behövde i vår sjukstuga som då pågick. Vi fann alla några favoriter i denna blogbag. Min favorit är helt klart riskakakorna från Friggs med chiafrö & havssalt. Precis min smak och ganska så kalorisnålt - det gillar jag ;)

Majas favorit är fruktstängerna från Castus. Vi fick hem smakerna "Blåbär" och "Jordgubb", men Maja tycker om båda smakerna även om hon föredrar den med jordgubb mest. Maja tyckte tillskottet från Kidszoo såg jättesöta och jättegoda ut, tyvärr så gick det inte alls hem i munnen helt enligt henne...så det har inte blivit många uppätna.

Blutsaft har jag druckit förr och jag tycker jag blir piggare av det, men omgivningen säger det är surt och otäckt, fast jag är ju lite udda och tycker om saker som andra inte tycker om.

Ekomuslin har jag inte testat än, men är imponerad av att det är ekologiskt och verkar vara väldigt nyttigt och fräscht. Det får bli frukost till kommande helg.

Friggs skickade även med ett hälsote med blåbär och Acai och det gillade jag också. Och något som jag passat på att använda nu när jag haft ont i halsen och det hjälper ju för stunden och smakar fräscht. Sist men inte minst så var det även med vitaminbrus från Friggs som heter "Sockerbalans" och jag kan väl inte varken säga bu eller bä om det minskar sockersug då jag inte har något sockersug annars heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...