fredag 13 februari 2015

Jag ska måla hela världen...


Vi klättrar smått på väggarna här hemma på berget. Så idag blir det bli vattenfärger så det stod härliga till. Det är något som Maja uppskattar väldigt mycket! Det har gjorts handavtryck och fotavtryck i olika konstellationer denna dag. Det krävs inte så mycket egentligen för att roa henne, men problemet är nog att jag är den mest rastlösa nu. Imorgon får det bli en rejäl promenad för min del för idag verkar mitt mående vara tillbaks som det brukar, men man vågar ju knappt ropa hej längre. Nu hoppas jag att det dröjer länge innan det blir sjukstuga här igen i detta hus...

Trevlig fredag på er//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...