måndag 2 februari 2015

Jag äger...


Bara så ni vet så äger jag ;) Fast egentligen är jag skit-trött just nu, men vad gör det om hundra år? Imorgon ringer klockan olidligt tidigt, men sedan väntar en ledig dag på onsdag. 

Det ligger helt klart något i citatet längst upp. För nog tusan märks det när en person har självförtroende. Det glänser liksom om personen. Och detta är något jag bär med mig framåt i resan som pågår nu.

Jag ger mig aldrig förrän jag är i mål. That´s it! Funderar mycket om jag skulle börja träna mer seriöst på gym, men så är det där med tillgängligheten och jag tänker även miljömässigt också. Att sitta i skrutten in typ 2.2 mil enkel resa och träna en timme och så hem igen. Det tar minst två timmar och på timmar hinner jag förbränna en jävla massa kalorier hemma utan att puttra runt i skrutten.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...