tisdag 24 februari 2015

Idag är jag arg på mig själv


Idag är jag arg. Främst på mig själv för att jag är så feg ibland. Jag borde gjort något idag, men istället var jag tyst.

Jag skäms faktiskt! Har tänkt många gånger om i eftermiddag hur jag borde gjort istället. Men nu vet jag bättre utifall jag råkar ut för samma sak igen.

Man är bara människa!  Jag kan skylla bort det hela med många olika bortförklaringar som t.ex. jag är så trött att jag inte vet vad jag heter ibland eller varför inte jag hör knappt på mitt ena öra. Göra om, göra rätt Tess nästa gång är det enda jag säger till mig själv idag.

Livet är inte enkelt och många gånger står man i en sorts vägkorsning och funderar över de val man hamnar inför. Idag gjorde jag ett mindre bra val, men nästa gång tänker jag göra ett bättre val.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...