fredag 20 februari 2015

Ibland vill man skrika rätt ut!

Det är lite av en berg och dalbana nu. Ena stunden känns det bra och i nästa inte alls bra. Mycket frustration inom mig! Vet att skulle jag släppa loss det så blir nog människor i min närhet rädda. För det är inte många som sett mig riktigt arg och förbannad. Det är nog bara de närmsta typ...

Jag är så trött på att min energi är i princip slut varje dag efter arbetet. Energin hinner knappt fyllas på under natten eftersom jag börjat sova oroligt igen. Titta på klockan och räkna hur lång tid jag har kvar att sova. Blir galen på mig själv!

Men tack och lov så fungerar i alla fall viktnedgången annars hade jag nog varit på ännu sämre humör. Och tack och lov så det mot vår. Jag blev putt imorse när jag körde till arbetet i snöblandat regn. Det räcker med snö nu, det blir lagom till första advent nästa snöfall TACK!

Dagens gärning är att jag har plockat ihop diverse barnkläder som ska få åka till ett barnhem utanför Sveriges gränser och en drös med leksaker också.

Nä, nu är det over and out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...