måndag 9 februari 2015

Det som inte dödar det härdar


I sena lördagskvällen var det min tur att bli sjuk. *Yaaaaaj* Det blev inte många knop gjorda igår utan jag har nog aldrig varit så avstressad på länge. Nu är jag dock människa igen och tre kilo lättare. Det som inte dödar det härdar!

Fast jag hade tur och tjuvvägde mig innan sjukdom och då visade vågen på - 1 kg. Det känns kanon! Delmål tre är avklarat! Enligt min app så kan jag vara i mål om åtta veckor. Det känns ju inte som ett mission impossible! 

Idag ska jag städa igen. Så här rent har inte huset varit på en evighet. Flaska klorin och jag är bästa kompisar! Så här har vi storstädning varannan dag för i lördags städade jag som en tok! //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...