fredag 6 februari 2015

Aj aj aj...Men skam den som ger sig!


Aj aj aj...vilken träningsvärk! Jag går som Zeb Macahan ungefär. Eller så ser det ut som jag har skitit ned mig. Nu har jag dock inte gjort på mig utan jag har dammat av cykeln. 


Får man inte sina dagliga promenader så får man göra något annat. Så nu har det cyklats här hemma och det känns i häcken vill jag lova.

Men visst tusan är det skönt att känna hur kalorierna bränns bort en efter en. Jag tänker nå delmål 3 nu denna vägning. Skam den som ger sig!

Man får så mycket bättre av att röra på sig och äta bättre, men man får heller inte glömma att sömnen är oerhört viktig också. Enligt min app så är jag i mål om åtta veckor, men jag tänker inte stressa ihjäl mig. Det får ju ta sin lilla tid och jag är nöjd som det är nu, men man kan alltid bli nöjdare! 

Igår höll jag på bryta mitt "Inte köpa kläder-förbud". Turligt nog vann jag inte budgivningen så jag bröt inget förbud ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...