onsdag 18 februari 2015

Åh du ljuva egentid!


Idag har jag haft egentid! Jag har suttit en lång stund hos favoritfrisören på bästa stället Ikon. Och alltid blir man nöjd efter ett besök där! Sen bröt jag mot klädköpstoppet, fast jag var verkligen behov av nya jeans. Har ett helt par typ och det åker ned på halva rumpan om jag inte har skärp på mig och jag tycker det är inte riktigt min grej det där med häng...Det blev två par jeans och billigt blev det för Kappahl hade 100:- rabatt på alla jeans. Och storleken mindre blev det, men pessimist så provade jag den vanliga storleken först för man blir ju så glad när man får ta en storlek mindre sen ;) Så nöjd blev jag även där!

Och eftersom jag fick presentkort igår med Granngården så tänkte jag vad tusan jag svänger in och handlar foder till hönsen som i princip äter hur mycket som helst, så slipper jag stressa in någon annan dag. 

Och hem för den isiga backen kom jag också. Blir en spännande upplevelse imorgon eftermiddag vill jag lova. Ner går det alltid, men upp det är frågan det!

//Tess

3 kommentarer:

  1. Älskar din hårfärg, är det dyrt att göra den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det beror på vilken salong man går till :) Tror jag betalar ca 1200 -1300 för klipp och färg! Men det är ju bara att kolla pris innan man gör något. Mörkt i botten och rött i topparna och några slingor med rött så det blir effekt! Jag går på Ikon i Nässjö!

      Radera
  2. Jo jag vet att det beror på var man går;).
    Okej det va ju inte så farligt. Får kolla var syrran går, hon bor ju där å ska va barnvakt.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...