lördag 24 januari 2015

U som i UNDERBART!



UNDERBART med lördag! Efter att jag gjort stallet och intagit frukost bar det iväg på en rejäl promenad. Det rensar hjärnan och lungorna också för den delen. Mycket fundera på! Och på måndag så börjar jag en högskolekurs på 7,5 hp som heter "Flerspråkighet och Interkulturatitet". Ska bli kul att få studera lite! Saknar ju faktiskt trots allt pluggandet lite smått ibland. ( Fast egentligen mest måndagsluncherna med Lisa på Liban Deli).

Lördagen passerade i en jäkla hastighet tycker jag, men städat har det blivit här hemma och sedan våldgästade vi mitt barndomshem en sväng och fick en nostalgitripp genom att se på sådant som spelats in med videokamera förr. Ja jag säger då det allt var inte bättre förr ;) 

Imorgon får det bli en rejäl promenad till. Någon som vill haka på? 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...