lördag 10 januari 2015

Snön föll...

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder sägs det. Jisses säger jag bara om dagens promenad. Det snöade bara lite grann när jag började promenera för att sedan öka rejält. 6,5 km senare såg jag ut som en snögubbe och hade istappar i håret som inte täcktes av mössan. Men jag ska inte gnälla för det var riktigt skönt att ge sig ut på promenad trots snön som föll. Tre mil är avklarat på en vecka nu. Det känns bra! Får bara se vad vågen säger om det hela på måndag. Kosten har jag skött hyfsat, kunde skött bättre! 

Och rastlös innan stormen Egon kommer på besök så fick det bli storrengörning hos hönsen också. Så här har det förbränts kalorier idag. Lördagsfys avklarat så nu får jag ha lördagsmys. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...