tisdag 6 januari 2015

Ute i skogen



Idag fick det bli 6 kilometers promenad runt omkring i trakterna här hemma. Så himla skönt att komma ut i skogen och vara andas frisk luft. Har skippat hörlurarna nu de sista gångerna och det är rätt skönt med paus från musik också som annars nästan alltid har i öronen när jag promenera. Det sägs stressa mindre att inte ha musik när man är ute och promenerar och det ligger nog något i det för ibland kan jag börja tolka texter när jag lyssnar. Utan musik så hör man bara skogens sus. 

Imorgon är sista lediga dagen. Jobbångesten har börjat knacka på lite smått faktiskt om jag ska vara ärlig. Det blir så när man varit ledig länge. Sen ska jag dessutom till tandhygienisten imorgon och det är väl inget man direkt jublar över heller. Det finns ju roligare saker att utsätta sig för, men vill man vara fin får man lida pin sägs det ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...