söndag 18 januari 2015

Ljuva helg!


Underbart är det med helg! Det har hunnit bli ett antal kilometer under helgen och idag blev det 7,4 kilometer. Jag var inte ens trött efteråt trots jag höll en bra fart. Detta laddar mina batterier för en ny arbetsvecka. Jag har passerat mitt första delmål med råge och närmar mig delmål två med stora steg. Och för varje delmål som klaras av så finns en liten belöning. Största belöningen väntar vid sista delmålet så klart! Är nöjd med min prestation hittills i alla fall, men det får ta den tid det tar. 

Det viktigaste är sömnen för min del. Har haft en risig vecka med att svårt att somna på kvällarna. Utan sömn blir jag ett monster. Hoppas att kommande vecka blir bättre. Kanske dags med lite fler avslappningsövningar vid läggdags. Värt ett försök om inte annat. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...