torsdag 1 januari 2015

En bra start!

Första dagen av året har varit en bra start. En rejäl promenad har avklarats trots en hel del regn och en hel del isiga vägar. 

Vad har hänt under årets första dag? Inte så mycket faktiskt. Det är rätt skönt att bara ta det lugnt också.

Eftersom jag har nått ett av mina mål så fick jag belöna mig själv med att beställa en bok. Många kan nog tycka jag är tråkig, men jag beställde faktiskt Läckbergs senaste "Lejontämjaren". 



Gick igenom antalet lästa böcker förra året och får nog skämmas...Endast 22 böcker läste jag ut kanske har missat en eller två! Oavsett är det katastrof. Det får bli skärpning på den planeten så därför har jag nappat på en utmaning. Kaosutmaning 2015 som Sagan om Sagorna  anordnat. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...