lördag 27 december 2014

Motionera mera...


Ja, jag tragglar på med mina promenader. Idag var det rena rama sommarvärmen jämfört med gårdagens temperaturer. Det är något visst med att vara först ute och man kan skåda alla vilda djurs spår. Idag har jag sett spår både från ekorre, hare, rådjur, räv och älg. Det laddar mina batterier rejält att vara ute och promenera. Saknar dock ibland sällskap! En hund hade inte varit så dumt! Saknar Elektra emellanåt för promenader var verkligen vår grej. Vi gick många mil ihop. Någon ny hund är dock inte planerad än, sambon är inte riktigt för den idén än. Så här spännande har min dag varit hittills. Rastlösheten knackar smått på här hemma...Får nog ta tag i något projekt! 

//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...