torsdag 4 december 2014

Julen närmar sig...

I år har jag lovat mig själv att inte stressa ända fram till jul. Jag ska liksom helt enkelt ta det lugnt bara för det blir ju trots allt jul ändå.

Det ska faktiskt bli förbaskat gott när 2014 är över. Vilket jäkla år måste jag säga. 

Mormor började med att bryta benet i början av året, morfar blev dålig och tog bilen till himlen, jag bröt ihop, pappa skar av sig ena fingret, Maja fick vattkoppor precis i början av semestern, jag bröt ihop igen, och mammas ögonsten till hund bröt benet. 

Fast än vågar jag inte ropa hej för det är ju ett antal x dagar kvar av detta år och allt kan hända.

Men 2014 bjöd på en del guldglimtar också. Två dansbandsgalor har avklarats med härliga Elza *Woop woop* som det förhoppningsvis blir repris på 2014. Jönköping och Ullared here we come! Jag vann en weekendresa till Sthlm som jag måste boka in snart. Jag hoppas och tror jag inte ska behöva bryta ihop mer i alla fall :) Att inte ha längtan längre att köra in i en stor fet gran och hoppas man inte vaknar upp måste ju vara en guldglimt! Dessutom så ska det ju bli nyval alltså en historisk sak ska man få uppleva!


//Tess


2 kommentarer:

  1. Klart det blir repris nästa år! Ser redan fram emot både Jönköping och Ullared! :-)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...