torsdag 18 december 2014

Atjooo



Vilken upplevelse jag har haft inatt. Svettats i ena stunden som om jag vore inlåst i en bastu för sedan frysa som jag vore utelåst i Antarktis. Man kan ju tycka att det vore nog med det, men inte då utan en hosta from hell kom på besök också! Så idag har det inte gått i många knop på berget det kan jag garantera! Pratade om det där häromdagen det här med att varva ned och koppla av är antagligen livsfarligt. För jag har ju känt en harmoni att alla klappar är klara, pepparkakorna ligger i burken, granen ska bara kläs och så vidare. Vips kom halsontet för att sedan komma ytterligare mindre roliga saker...Jag ska aldrig mer koppla av! Här gäller att ha fullt ös - medvetslös antagligen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...