tisdag 16 december 2014

Äntligen...


Imorgon ska jag få skämma bort mig själv en stund. Ska nämligen iväg och färga/klippa håret. Ska bli så in i bombens skönt! Får bara hoppas att väglaget är mindre halt i morgonbitti. I morse var jag bambi på hal is när jag klev ur bilen på parkeringen vid arbetet. Fick liksom hålla i bilen och gå vid gräsmattan istället. Snorhalt var bara förnamnet! 

Så imorgon är det helt enkelt min dag! Ska shoppa lite med innan jag far hem imorgon, men inga kläder till mig. Shoppingförbudet på kläder håller jag stenhårt på nu! Får väl i princip bara köpa ett par byxor om det blir kris eller nåt om något par går hädan eller nåt åt det hållet...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...