söndag 16 november 2014

Varför?

Varför går helgerna så gräsligt fort? Kommande vecka blir en utmaning för jag har mycket inbokat efter arbetet och så nätverk med arbetet på torsdag. Jag vet att jag kommer känna mig som en klubbad säl ungefär varje kväll nu framåt.

I alla fall så har vi haft en härlig helg även om den rusade förbi fort. Idag har vi hållit oss hemma till stor del av dagen. Tvättat och plockat med diverse saker i hemmet. Sånt tar ju också sin lilla tid.

Jag har funderat massor också. Det blir lätt så när det är mycket som surrar runt huvudet på en. Mycket funderingar kring framtiden som sagt. Vad vill jag egentligen? //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...