torsdag 27 november 2014

Tack!


Tack och lov imorgon är det fredag!!! Jag är så in i skogens trött och nu vill jag verkligen ha en lugn och skön fredag imorgon. Efter arbetet ska jag bara vara och pyssla i hemmet. Kanske varma lite glögg, spela julmusik, hänga upp en adventsstjärna eller två...För jag är bannemej värd det!

Idag har jag varit på Jul-Ljus i Hok och spenderat lite pengar. Det blev en del shoppat. Kul att ha nära till en sådan trevlig butik, men jag fann inte min stjärna. Så det fick bli en tur till Rusta ikväll så nu har jag funnit min väldigt perfekta adventsstjärna. Så imorgon ska den monteras och hängas upp :)

Ha nu en skön fredag imorgon hörni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...