onsdag 12 november 2014

Onsdagen är snart slut...


Den lediga dagen är snart till ända. Idag har vi haft noll inbokat och det var skönt. Det är väl bäst att passa på att njuta av dessa lediga dagar. Man vet ju aldrig när det tar slut. Vi har i alla fall testat på lite olika julpyssel. Tänkte jag om jag kunde prova på min lilla dam här hemma om det kan fungera på mitt arbete.

Sitter ikväll och försöker klura ut hur min lilla dam ska vara ledig vid jul. Inte lätt när man inte har en aning själv än, men det går väl förhoppningsvis i värsta fall att ändra. Inte klokt vad tiden går. Snart är det jul i vårt hus! Har fixat fyra julklappar idag. Tummen upp för det!!! //Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...