tisdag 4 november 2014

Mycket att fundera på...


Igår kväll blev jag i princip smått chockad. Jag trodde att lugnet hade infunnit sig, men icke sa nicke. Det tåls att fundera på framtiden nu. Man måste ibland vara lite egocentrisk och tänka på sig själv. Vilket jag egentligen har sjukt svårt att göra. Lämpligt nog fick jag ett spännande samtal för en stund sedan. Ska suga på den karamellen så klart innan jag bestämmer något. 

2014 har verkligen varit händelserikt. Man kan inte klaga på tristess i alla fall. Alltid händer det något, men hur mycket skall man orka med egentligen? Men det sägs ju det som inte dödar det härdar...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...