onsdag 26 november 2014

Jakten på den perfekta stjärnan!


Min lediga dag som sagt idag. Jag storstädar...! Phuu svetten lackar! I alla fall så börjar jag göra adventsfint i de rum som är färdigstädade. Jag har någon sorts märklig tradition att göra verkligen superrent från golv till tak innan advent. Tror det är något ärftligt från mamma och mormor. I alla fall så slog det mig idag att jag måste bege mig ut på jakt efter den perfekta adventsstjärnan. 

För i somras när vi skulle dra el i vårt underbara uterum så envisades jag med diverse kontakt för jag skulle minsann ha en adventsstjärna hängandes där ute. Insåg precis att jag inte har den perfekta stjärnan så imorgon bär det av mot Jul - ljus i Hok efter arbetet. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...