fredag 21 november 2014

Fredagsmys!


Dagen har rusat förbi idag. Jag hade stängning på mitt arbete, men jag måste säga att det gick fort och jag kunde sluta tidigare än förväntat. Skönt när det kan bli så ibland!

Idag har vi haft lite annorlunda fredagsmys. Idag hade öppna förskolan, förskolorna och skolan tänt lyktor i torgparken som de har gjort själva. Ganska mysigt må jag säga. Så vi åkte dit med dottern och kikade. Mysigt! Och dessutom blev det nästan lite adventskänsla för det var nämligen minusgrader och lite småhalt här och var.

Nu har jag mer eller mindre däckat i soffan och tänker sova sju kvart i timmen eller något åt det hållet i alla fall. Ha nu en trevlig helg allesammans//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...