onsdag 29 oktober 2014

Julklappar...

Så var det här med julklappar. Det närmar sig jul med stora steg. En julklapp har jag fixat idag via nätet, men än är det några kvar att inhandla. Har lovat mig själv att vara klar den 30 november. Fast det ser hyfsat bra ut! Maja är jag princip klar med! 

Men så var det några andra som ska ha också som till exempel min bror och min sambo. En del är så svåra att finna någon julklapp till och jag är som sådan att jag verkligen älskar att ge bort julklappar/presenter. Så vad gör man? Vad ger ni era karlar/bröder mm?

Inser själv att jag vet knappt vad jag önskar mig. Sambon frågade för ett tag sedan och då sa jag en häst, men fick arga blickar och sänkte mig till en hund fast då suckade han bara...Hmpf ;) Fast jag har hittat några böcker som faktiskt jag skulle vilja ha. Har ju trots allt nästan köpförbud på nya böcker eftersom det finns redan en hel olästa här hemma, men önska sig en bra bok det får jag göra! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...