onsdag 24 september 2014

Regn och konstiga läten!


Inatt vaknade jag av ett mycket märkligt läte. Jag var helt hundra på att en grävling gått i fällan och var förbannad, men jag tittade ut och fällan hade inte gått igen. Frågan är bara vad det var som lät inatt?

Idag faller regnet ned över berget, men det är välkommet. Det kändes när jag var ute i skogen i helgen att det började bli i torraste laget. Och har man en ledig dag som denna så gör det inte så mycket att regnet faller. Inga krav på att fixa ute med något då :)

I övrigt så insåg jag igår det här med om man bara vill så kan man. Får säga att jag är smått besviken på någon. Men som sagt man får vaska lite för att hitta guldkornen bland människor! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...