torsdag 18 september 2014

Nästan närkontakt...



Idag har det verkligen varit en speciell dag. Det började med att jag inte kom iväg förrän klockan blev lite mycket till arbetet och inser när jag åkt hemifrån att mobilen är kvar hemma. Redan då tänkte jag "Har jag inte med den så händer säkert något". Så vända med bilen och hämta mobil sen full gas mot arbetet och efter en stund kliver en rejäl älg ut framför bilen. Min bils bromsar fungerar utmärkt kan jag meddela! Och fanns det någon rost där så finns det inget kvar av det. Jag andades ut och fortsatte min färd och hinner åka en bit till när älgko med kalv kliver ut på vägen dock så såg jag dem långt innan denna gång...

Sen har det liksom bara fortsatt att vara en galen dag. Det är nog tur att det är fredag imorgon. Så imorgon 13:15 stämplar jag ut! Sen blir det kalas på kvällen och på lördag blir det åtminstone ett loppis-besök! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...