fredag 8 augusti 2014

Snart dags...


Snart är det dags att börja ställa sig i in i ledet och de vanliga rutinerna igen. Jag måste säga att dessa sex veckor har gått alldeles för fort. Det är nästan så att man blir lite förskräckt hur fort tiden går egentligen...

Jag hinner väl inte mer än komma till arbetet på måndag och swosch så är första advent i nästa stund. Under dessa sex veckor har jag insett oerhört mycket. Tiden kommer och går liksom mycket annat. Samtidigt måste jag inse att var sak har sin plats och sin tid. Det går liksom inte skynda på allt...(Som jag gärna vill ibland)

Men ikväll tänker jag ha trevligt. Ikväll blir det 50-60 tals fest i Nässjö i hembygdsparken. Och för den som inte vill åka på det så kan man åka på Rock'n roll kväll i torgparken i Malmbäck. 

Ikväll åker i alla fall en snygg klänning på, sminket skall spacklas på, klorna ska målas och hårblomman ska sättas i håret. Oops...höll på missa en av de viktigaste sakerna! Vinet ska kylas //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...