torsdag 7 augusti 2014

Det spökar...


Inatt trodde jag helt ärligt att det spökade i vårt hus eller att det var tjuvar i huset för någon gång efter 01-snåret började nämligen denna dammsugare leva. Jag vaknade av att den gick igång och började prata nere i köket. 

Behöver jag säga att känslan var smått obehaglig. Jag såg mig omkring i sovrummet, både Lars, Maja och katten var på plats. Vem tusan är då nere i köket och dragit igång leksaken? Det får vi aldrig veta, men teorin är att leksaken gått bananas för den gick igång tre gånger med ett visst mellanrum innan vi stängde av den ordentligt. Phuu inatt behöver jag verkligen få sova utan vare sig leksaker som spelar eller annat. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...