fredag 1 augusti 2014

Besviken

Jag skulle behöva ge mig ut på en rejäl promenad nu och skingra tankarna. Jag blev rejält besviken idag. Trodde bättre om en del människor, men jag hade visst fel. Fast bättre man får veta så behöver man inte ödsla någon energi på dem mer eller vara trevlig heller för den delen. Kanske skulle jag ta samma runda som igår dvs över stock och sten då det nästan tog musten ur mig. 

I alla fall så har jag varit framme i Malmbäck för det var marknad idag. Det kändes som det mest bestod av en massa partier som försökte trycka sitt valfläsk på en, men jag har redan bestämt mig sedan länge vad jag ska rösta på. Det blev i alla fall några nya krukväxter inhandlade för några här hemma har kastat in handduken efter värmen som varit och ägaren var visst lite dålig på att vattna ibland ;) //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...