onsdag 13 augusti 2014

1000 kilometer

1000 kilometer eller 100 mil kan man ju också säga. Idag för ett år sedan började jag använda runkeeper för att hålla lite koll på hur långa mina promenader var. Nu har jag missat mäta någon, men i alla fall på ett år har jag traskat 100 mil. Inte undra på att skorna slits. Visst slår man ut det per dag så blir det inte mer än 2,7 km/dagen. 

Så nu är det bara att öka målet till nästa år helt enkelt. Det känns i alla fall som jag har haft ett hyfsat hälsosamt år. Promenader är mitt sätt att ladda batterierna och för att orka med. Nu ska jag arbeta med att öka farten och börja springa mer.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...