tisdag 1 juli 2014

Njuter...


På berget har jag hunnit med en hel del idag då vi fick trevligt besök av min kära mor. Så Maja fick umgängestid med sin mormor som är idolen nummer ett och då passade jag på att rengöra hönshuset rejält. Så nu är hönsen nöjda och glada!

Som om det inte vore nog kom min pappa och deras hund Ronja hit som jag tog en promenad med. Jag saknar verkligen hund, särskilt när det gäller promenader. Elektra var mitt promenadsällskap förr och hon älskade våra promenader in i det sista. 

I alla fall så har jag ändå hunnit att njuta av solen på vårt lilla trädäck och hann och läsa några kapitel ur "Läsarna i Broken Wheel". Det är vardagslyx på hög nivå både sol och läsning. Dessvärre korkade himlen igen nu i eftermiddag och det har både åskat och regnat en del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...