onsdag 2 juli 2014

Mmm som i mycket!


Idag har jag inte gjort så mycket mer än ringt en herrans massa telefonsamtal hit och dit känns det som. I alla fall så finns det en liten strimma av hopp. De som känner mig vet att jag är envisare än synden...(Både på gott och ont).

Imorgon ska jag iväg på den Internationella matmarknaden i Jönköping. Kanske blir det en krokodilburgare till lunch ;)

En sak som är både bra och dåligt med att vara ledig är att man hinner att tänka oerhört mycket. Hjärnan har liksom inte utnyttjats så mycket under som en vanlig arbetsdag och är liksom inte skittrött. Många tankar idag, men jag är ändå tacksam för den vägen jag har valt att gå. Det kan bara bli bättre och bättre från och med nu!


Och jag bjuder på en EGO-bild idag för att reta de människor som gnäller och irriterar sig på att man tar selfies. Tänk att det alltid kommer fram vad en del tycker och tänker även om man försöker ignorera dessa. 

För att jävlas ännu mer så säger jag så här "Jag kände mig så jävla snygg i helgen". Kanske beror det på att jag inte behöver låtsas i det sällskapet jag befann mig med utan som accepterar att jag är som jag är! Att få skratta, snacka skit, dricka vin, shoppa och ha roligt som i the old times gör susen för själen.

Och nu ska jag snart krama kudden, men först ska jag fortsätta att läsa en stund ur Andra Andningen av Sofie Sarenbrant. Spänning på hög nivå jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...