tisdag 22 juli 2014

Ingenting


Här händer ingenting på berget idag. Maja och jag bara gör ingenting. Vi slappar loss och gör någon enstaka syssla som hänga upp en omgång med tvätt på tork, kanske rensar en låda eller något.

Skönt att inte ha en massa måsten i alla fall. Fast det skriker lite smått i gå ut och dansa-tarmen. Får väl se om man kan råda bot på det snart.

Jag njuter i alla fall varje dag av det varma och härliga vädret. Vet att många inte trivs i dessa temperaturer, men om man inte gör något så är det riktigt skönt. Så nu ska jag ut i solen och njuta en stund och läsa en bra bok. Det är jag helt enkelt värd. Har även beställt hem en omgång med böcker från Bokus nu som hade köp 4 pockets och betala för 3. Perfekt när man söker nya författare och titlar så jag gick crazy och köpte för mig helt okända författare. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...