onsdag 9 juli 2014

Bland svampar och ödlor!


Ikväll blev det rejäl runda. Kantarelldjävulen vaknade i mig. Jag finner liksom två och velar lite om jag verkligen ska plocka två stycken för det är ju liksom inte lönt! Och då växte hornen ut på mig och helt plötsligt går jag en mycket längre runda än vad jag tänkt mig för jag måste ju liksom vittja av några svampställen vilket resulterade i en lagom stor påse med kantareller. Jackpott!!!

Sen är det ju rena rama bonusen att man har promenerat i sisådär 90 minuter. Kalorierna flyger av en i rena farten ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det dags för skönhetssömn för imorgon väntar äventyr för mig. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...