torsdag 10 juli 2014

Bara han och jag!


Idag har det bara varit jag och sambon. Det blev en roadtripp. Vi har besökt Ryfors Konfektyr, Falbygdens ost och en massa trevliga ställen. Bland annat Nostalgeek i Lidköping. Jag blev helt såld och intog en gudomligt god milkshake i en miljö som jag stormtrivs i alla fall vet ni det som känner mig. 

Dessutom gjordes ett besök hos Sixtens konfektion också i Lidköping. Rena rama himlen för en klänning-nörd som mig. Så självklart att en klänning fick flytta hem till mig liksom en vacker hårblomma. Får återkomma med bild!

Vi hann även med att besöka Ginzas lilla butik i Fåglum och lite andra smått och gott längs vägen. Det har varit en riktigt härlig dag och vi behövde nog detta båda två. Och Maja har det inte gått någon nöd på för hon har varit hos sin mormor och morfar och blivit bortskämd. Så mycket bättre än att åka en massa timmar i bil!


Nattinatt//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...