måndag 7 juli 2014

Åh du underbara sol!


Idag njuter vi på berget för fullt även om vi hade en väldigt händelserik kväll igår senare delen av den. För jag fick nämligen order om att besöka akuten när jag ringde 1177 om diverse symtomen. I alla fall efter diverse provtagning fann man inga allvarliga fel så jag fick åka hem. Det känns lite huvudet att man inte somnade för en stund efter 01-snåret.

Så idag har vi en slappis-dag här. Maja sussar sött i vagnen och jag läser Jojo Moves bok "Sophies historia". Helt klart en bok som gjord för mig. Gillar Jojos tidigare böcker också och denna gör mig inte besviken.

Nu ska jag ut och njuta en stund till. Borde nog och åka och ta ett kvällsdopp någonstans ikväll. Får se vart man hamnar...//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...