onsdag 25 juni 2014

Gårdagen...

Igår hade jag en sådan där dag som man skulle kunna kalla skit-dag! Alldeles för lite sömn och jag blir som en huggorm! 

I alla fall så kom jag ut på en lång promenad som gjorde susen. Insåg även att kantarellerna är på gång nu så snart är jag ute med svampkorgen och letar "guld". 

Idag har jag min lediga dag och det behövde jag verkligen nu efter sömnbristen. Sovit som en stock inatt för första gången på länge, men huvudet är riktigt tungt idag. Så det får nog bli en slapparedag här hemma minsann. Kanske en fika i Byarum framåt eftermiddagen...



//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...