lördag 3 maj 2014

Nattinatt...

Jag är så in i helvete trött! En dag med fullt ös har nästan passerat och jag har gjort Göteborg!

Tanken var att jag skulle gått på Skillingaryds marknad också, men Maja blev åksjuk på vägen dit så vi fick snällt åka hem till mormor och morfar och invänta dem. Sen blev det mot Götet för mig och sambon.

Liseberg blev det! Några vinster vann vi också och så åt vi supergod mat på Järnvägsrestaurangen där. Naturligtvis smög "shoppnörden" fram i och ett litet besök i nordstan fick det bli också. En söt topp fick följa med hem till min inte så tomma garderob.

Nu har vi i alla fall landat här hemma på berget. Hemvägen var full av action. Fick ringa 112 om en gräsbrand och sedan fick vi se polisen gripa en man på rv40. Märkligt att vi alltid ska se sånt där...ibland kan man tro vi är magneter för såna saker.

Nu ska Tess sova sött och begära sovmorgon imorgon//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...