söndag 25 maj 2014

Helgen är snart förbi!


Helgen är snart till förbi, men härligt nog så har jag en kort arbetsvecka som väntar. Jag arbetar nämligen bara måndag och tisdag. Värsta lyxen! 

I alla fall så har helgen helt klart härlig. Igår var jag och Maja på Vrigstad Marknad. Vi hann precis undan värsta regnskuren och sedan följde Maja med mormor och morfar hem till dem. Så jag fick egentid och passade på att se några avsnitt av Hart of Dixie och göra fotvård a la Baby Foot på mig själv.

Idag har dagen spenderats i trädgården med att rensa ogräs, plantera, klippa gräs och så vidare. Dagen går fort när man har roligt och nu ikväll var vi hos några vänner och åt glass. Får väl erkänna att jag blev lite smått avundsjuk på ridbanan ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...