onsdag 9 april 2014

Ovälkommen gäst

Det började smått i lördagsmorgon. Då började den ovälkomna gästen att knacka på i form av ont i halsen sen har det liksom eskalerat varje dag. Natten till igår hostade jag och idag kan jag knappt varken prata eller andas. Näsan är helt igenkorkad liksom halsen. JÄTTEKUL eller inte! 

Så på berget är det sjukstuga igen, men inte Maja denna gång utan jag. Turligt nog hyrde jag tre filmer på Hemmakväll igår. I form av "This is 40", "Återträffen" och fortsättningen på Hobbit. Så här händer inte mycket vill jag lova. Nu är det bara att kurera sig som gäller...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...