onsdag 5 mars 2014

Yrseln emigrerar...



Nu verkar det som yrseln börjar emigrerar och istället tar vi lite ont mellan brösten istället. Typiskt magkatarr-feeling precis som igår vid lunchtid jag fick på jobbet.

Men det skall inte stoppa mig  till helgen för då ska jag avnjuta Wild Strawberry och filosofera över livet. Kanske dra några låtar på Singstar ;)

Och fira att jag snart kan arrangera logdans här på berget ;) Måste säga det blir kanon på rännet som nu har utvidgats. (Bilder kommer med det färdiga resultatet). 

Skönt helt enkelt när det börjar bli ordning och reda! Fast det bästa är ju under rännegolvet - det  stallet som min sambo drömmer mardrömmar om. Vem vet det vad det blir där. Åsna har jag ju alltid velat ha en och den skulle passa fint på berget. Drömmen vore ju om man kunde dressera den att låta sådär alldeles förskräckligt som bara åsnor kan på kommando...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...