måndag 31 mars 2014

Traskelitrask!

Det blev 7 kilometers promenad ikväll + de 2,2 kilometer som blev under morgonpromenaden. Hade kunnat gå mer om jag hade haft tiden, men det är svårt att få till det där på vardagarna.


I alla fall så har jag kommit en bit över halva vägen av målet på 20 mil på 5 veckor. Det känns kanon! 12,2 mil har jag traskelitraskat hittills och det är inte förrän den 17/4 det ska vara klart.


Men det är oerhört skönt att komma ut och promenera varje dag. Man mår så mycket bättre efteråt. Har börjat springa korta intervaller nu också. Tänkte om jag skulle palla att börja springa på allvar senare så tar det inte lika mycket tid.
Får väl helt enkelt hur konditionen tar sig framåt.


Ikväll är det Biggest Loser som står på. Jag är imponerade av dem som är med där i. Jag hade aldrig pallat att ställa mig på en våg i tv. Jag hade inte klarat av det! Ska bli oerhört spännande att följa de nya deltagarna//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...