fredag 7 mars 2014

Jag är som jag är!

Jag är som jag är när jag inte blev som skulle...

Jag älskar mig själv, men för den sakens skull betyder inte att jag tycker jag är perfekt! Jag gör fel och misstag hela tiden, men det är helt normalt när man är människa!

Jag har vaknat ur koman. Jag behöver inte bli perfekt! Inte behöver jag hellre bry mig vad andra tycker och tänker. För tycka och tänka det finns det gott om människor som kan.  
"Jaha se där lägger hon ut ännu en ego-bild på fejjan. Va? Tror hon att hon är snygg eller?" Eller varför inte  "Har du sett att hon var på Ica med rufsigt hår helt osminkad och i mysbyxor? Har hon liksom ingen skam i kroppen?" 

Nä för vet ni vad? Jag skäms inte ett dugg! Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle vilket jag trivs mycket bra med. Dessutom tycker jag det så härligt att irritera människor som stör sig på allt och alla. Så därför bjuder jag på en flummig ego-bild ikväll //Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...