tisdag 11 mars 2014

Grrr...sa ragatan!


Ikväll har jag känt mig smått som en tickande bomb. Kanske är det för att det är minus på sömnkontot eller kanske är det för många dårar korsar min väg just nu. Massa energi har gått åt idag så det verkligen energibrist! Läste en artikel i Amelia om energiboosta sig själv och hur man ska göra för spara energi. Jag får nog helt enkelt läsa den artikeln en gång till...för jag går runt och morrar än!

Nu väntar "Tack och lov" två lediga dagar. Eller ledigt och ledigt, torsdag är det morfars begravning så den dagen räknar jag knappt som ledig. Det kommer antagligen kännas bättre när det är över för inte fanken är det kul att liksom gå och vänta på det.


Men imorgon är det onsdag och jag har inte inget inbokat - vilket känns så in i skogens underbart. Eftersom jag klev upp sisådär tio i fem så är det dags att blunda om en liten liten stund för ögonlocken är förbaskat tunga här ikväll.

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...