lördag 8 mars 2014

Det blev inte som jag tänkt mig!

Grattis Sanna Nielsen! Fast det blev inte som jag tänkt mig! Jag hade tänkt mig Ace Wilder som vinnare, men det var ju faktiskt väldigt nära att det blev som jag tänkt mig. Två fjuttiga poäng mindre fick Ace Wilders härliga låt "Busy doin' nothin'"! 


I alla fall så får jag fortsätta att digga den i bilen för den ligger så klart på min ena spotify-lista som jag har bland annat när jag brummar till jobbet. Tror dock inte Sanna Nielsen vinner hela skiten i Danmark, men kommer bland topp 10 gissar jag på i alla fall. Även om det är en mycket fin ballad så brukar ju sällan ballader gå hem i Eurovision...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...