onsdag 26 mars 2014

Byta bana!?!

Ja jag funderar på att byta bana. Kanske skulle fortsätta som målare av slott ;). 

Det är dock nog inget man dessvärre blir rik på. Men visst har jag en hel del tokiga drömmar uppe i knoppen som man kanske skulle ta tag i och förverkliga. En är ju på gång i alla fall.

Tidigare brann jag verkligen för yrket som förskollärare för jag var full av fantasi och kreativitet, men nu har gnistan slocknat en aning. Får man inte utlopp för det så dör det lite i taget och det är mycket stress! Det känns inte som om pappersarbetet blir mindre heller. Det har varit en förbaskat tuff höst, vinter och våren är nog kanske lite mildare för min del.

Det är svårt det där att veta vad man vill. Önskar man kunde vakna en morgon och känna "Åh detta är vad jag vill göra och detta är roligt!". //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...