tisdag 18 mars 2014

Äntligen!

Nu har jag äntligen fått tillbaks min fasta telefon, Internet mm. I lördags blåste grannens jäkla träd ned rakt över ledningen så det stod härliga till...

Och jag har en viss förmåga att bli en aning lättirriterad när telefon/internet inte fungerar. Och så blev det efter sisådär två dagar utan.

Det är ju egentligen en bagatell, och en aning I-landsproblem. Det finns ju så mycket värre saker som kan hända än att en telekabel går av.

Man är ju inte en vanemänniska eller så. Tänkte t.ex. häromdagen att jag skulle baka något och leta upp ett roligt recept. (Naturligtvis på nätet) Och surfa på min smartphone och mobilsurf är som att sitta och traggla med ett gammalt uppringningsmodem från 90-talet...Så det sket sig rent ut sagt ;)

//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...