onsdag 26 februari 2014

Uppskattat besök!


Vad kan liksom vara bättre än att mormor kommer besök? Inte mycket om man heter Maja. Supermysigt eftersom mormor hade med sig godsaker som kex. Givetvis tog jag tillfället i akt och fångade de båda gottegrisarna på kort!

Det var ett uppskattat besök som sagt. Det livade upp stämningen på berget minsann. Och jag kunde göra stallet i lugn och ro. 

Gick även för att kolla om mina rådjur hänger kvar. Och de kom direkt rusandes genom skogen när de hörde att jag kom gåendes till deras foderplats. Det värmer i hjärtat det!

Nu är det strax dags för sängen. Jag är bara lite som Alfons Åbergs pappa ikväll, ni vet man ska bara...Jag skulle bara betala räkningarna, skulle bara kolla Tradera, skulle bara använda tandtråd och skulle bara kolla in mitt favoritforum...

God natt på er//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...