fredag 21 februari 2014

Till Maja

 

Och här är vad jag hittills har köpt till Maja. En av fördelarna med mitt yrke är att jag har en erfarenhet av vilka böcker som faktiskt är populära bland barnen. Just boken "Knacka på" har jag läst många många många gånger när jag arbetade med de yngsta barnen och därför blev det en självklarhet att klicka hem den.

Mamma Mu ligger mig själv varmt om hjärtat för vem kan motstå denna härliga ko med galna upptåg? Inte jag i alla fall! 

Sist, men inte minst så blev det fyra böcker med Pino. Det är också en populär figur bland barnen som jag har arbetat med och nu var dessa böcker läskigt billiga så därför fick de snällt följa med i förhandsbeställningen!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...